28.05.2015

Business English Magazine nr 47


Kiedy rozpoczynałam swoją przygodę z Business English Magazine, bardzo ubolewałam, że pojawia się on tylko raz na dwa miesiące. Szybko jednak przekonałam się, że każdy numer zawiera tyle materiałów, że czasem nawet dwa miesiące nie wystarczą, aby solidnie go przerobić. Tak właśnie stało się z numerem 46. Liczba ciekawych artykułów sprawiła, że nawet nie zorientowałam się, kiedy pojawił się kolejny, 47 już numer magazynu. Numer, który również zasługuje na naszą uwagę. Wystarczy nadmienić, że autorzy artykułów, pragnąc znaleźć interesujący temat, "wybrali się" aż na pięć kontynentów. 
 
Osobiście najbardziej przypadł mi do gustu artykuł na temat Zjednoczonych Emiratów Arabskich, który uzupełniony został interesującym filmikiem, do którego odsyła znajdujący się w magazynie kod. Warto również zwrócić uwagę na tekst poświęcony znanym markom, które nie wiedzieć czemu zdecydowały się zmienić strategię, która przyniosła im sławę i zyski. Nietrudno się domyslić, że skutki takich działań niekoniecznie muszą wyjść marce na dobre. 
 
Za każdym razem z dużym zainteresowaniem czytam artykuły, dzięki którym mam możliwość lepiej poznać najbardziej znane firmy. Tym razem możemy przyjrzeć się firmie Simens i Cadbury.
 
Numer 47 bardzo miło zaskoczył mnie artykułem poświęconym niezwykle intrygującej postaci, jaką jest Robert B. Cialdini. Jego książka "Wywieranie wpływu na ludzi" w pewnych kręgach traktowana jest niemal jak Biblia. Sama również chętnie do niej powracam, tym chętniej przeczytalam więc tekst na temat jej autora.
 
Myślę, że nie musze już wspominać o wszystkich dodatkach i bonusach jakie wiążą się z każdym wydaniem magazynu. Napiszę więc tylko, że całość jak zwykle prezentuje znakomity poziom a praca z magazynem sprawia ogromną przyjemność. 
 
Jeżeli jeszcze nie mieliście okazji zapoznać się z tym magazynem, gorąco do tego zachęcam. Naprawdę warto. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...