22.10.2012

Stos i inne różności...

Każda wizyta w Polsce wiąże się z całą masą miłych wydarzeń. Jednym z nich jest zawsze możliwość odebrania moich książkowych skarbów, które grzecznie czekają by wreszcie ktoś je przeczytał. Ale zanim napiszę o książkach, muszę wspomnieć o czymś innym, jeszcze milszym :-)

Ola, Karolina, bardzo dziękuję Wam za to, że miałyście dość motywacji by ruszyć w drogę i poznać blogerkę, którą dotąd kojarzyłyście wyłącznie z Internetem :-) Naprawdę wspaniale mi się z Wami rozmawiało, praktycznie tak, jakbyśmy znały się już całe wieki. Dziękuję za przemiłe chwile i mocno trzymam kciuki za nasze kolejne spotkania :-)

Jeszcze chwilkę potrzymam Was w napięciu, ponieważ najpierw chciałabym pokazać zakładeczki, jakie wykonała dla mnie Natanna. Od dawna marzyła mi się któraś z jej prac i tak się szczęśliwie złożyło, że od razu dostałam dwie :-) Jedyny problem to fakt, że choć bardzo się starałam, mój aparat nie jest w stanie oddać całego ich uroku. Dlatego podziwiajcie mając w pamięci, że w rzeczywistości obie są jeszcze ładniejsze :-) Do przesyłki była jeszcze dołączona książka, którą niestety uprowadziła koleżanka mojej mamy i będę musiała nieco dłużej na nią poczekać...


No a teraz o moich książkowych zdobyczach :-)


1. K. Michalak - Nadzieja - wygrana na blogu autorki
2. M. Zielke - Wyrok - od wydawnictwa dzięki wstawiennictwu autora :-) Oczywiście już przeczytałam a recenzja jeszcze w tym tygodniu :-)
3. E. L. James - Pięćdziesiąt twarzy Greya - zaklinałam się że do rąk nie wezmę ale dostałam w prezencie przedurodzinowym i teraz strasznie mnie kusi by sobie wyrobić o niej opinię ;-)
4. E. E. Schmitt - Kobieta w lustrze - prezent przedurodzinowy :-)
5. A. Ross - Ciemna strona małżeństwa - od Isadory. Przyznaję że tytułu nie kojarzyłam ale już o nim poczytałam i świetnie się zapowiada. Dziękuję! :-)
6. C.W. Gortner - Ostatnia królowa - od Oli. Tak bardzo chciałam przeczytać więc możecie sobie wyobrazić moją radość gdy Ola mi ją wręczała :-) Dziękuję :-)
7. M. Wojciechowska - Kobieta na 3 krańcu świata - nie powinnam tego robić ale zapuściłam się do Matrasu... I gdy zobaczyłam tą książkę w twardej oprawie w cenie 35 zł. po prostu nie mogłam się oprzeć...
8.  M. Wojciechowska - Kobieta na 2 krańcu świata - j.w.
9. A. Ch. Drolma - Tybetańska mniszka - wygrana u anetypzn
10. T. Okpara - Cena mojego życia - wygrana u anetypzn
11. M. Medard - Carska Roszada - wygrana u taki jest świat
12. Collins - Igrzyska śmierci - wygrana u przynadziei
13. R. Lupton - Potem - wygrana u przynadziei

Kolejne książki wygrane na blogu Agnieszki Lingas-Łoniewskiej
14.  N. Mones - Ostatni kucharz
15. K. Platkowska - Po prostu mnie przytul
16. A. Klejzerowicz - Ostatnią karą jest śmierć
17 A. Gomulak - Drugie piętro
18 M. Kędzierski - Oto krew moja
19. J. Koryl - Ceremonia
20. A. Lingas-Łoniewska - W zapomnieniu
21. P. Gajda - Niewinne kłamstewka

22. Angielski. Business English. Fiszki - właściwie nie książka ale od wydawnictwa które zwykle udostępnia mi książeczki ;-)

Kolejne książki wygrane na portalu Lubimy czytać
23. E. Dzikowska - Artyści mówią
24. J. Carroll - Kobieta która weszła za chmurę
25. C. Houck - Klątwa tygrysa. Wyzwanie
26. A. Larsson - Aż gniew Twój przeminie
27. K. Beśka - Wieczorny seans
28. F. Crow - Morderstwo w klasztorze

Po raz kolejny mam problem od czego zacząć, nie wspominając już o znalezieniu miejsca na półkach. Dlatego postanowiłam, że od czasu do czasu będę wysyłała w świat książki, które sama już przeczytałam a być może sprawią komuś radość.

Jako pierwszą wypuszczam książkę B. Asher - Prowansalski balsam na złamane serca

Być może nie kojarzycie autorki dlatego podpowiem że B. Asher i J. Baggott to ta sama osoba... Książka używana, grzbiet nieco pożółkł od stania na półce ale w środku bez zarzutów.

Jeśli macie ochotę poznać tą opowieść, zgłaszajcie się pod tym postem, nie zapominając o adresie e-mail. Dodatkowo pod recenzją książki, czyli tutaj należy wstawić komentarz w którym napiszecie, dlaczego chcielibyście przeczytać tę książkę. Nie oczekuję długaśnych uzasadnień ale zdanie - Chcę przeczytać bo lubię takie klimaty - to ciut za mało... Oczywiście osoby, które już wcześniej wstawiły tam komentarz spełniający wymogi nie muszą go dublować ;-)

Na zgłoszenia czekam do 29.10 włącznie. Wysyłka w obrębie Unii Europejskiej ;-) Serdecznie zapraszam!

41 komentarzy:

  1. Kochana, ale ty masz szczęście z tymi wygranymi, aż zzieleniałam z zazdrości:)
    A natanna faktycznie robi cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko jakie stosisko! Gdzie Ty to wszystko mieścisz :D
    I śliczne zakładeczki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kto to pisze - ta co z wszystkimi wydawnictwami współpracuje ;-)

      Usuń
    2. Jak to ze wszystkimi? Nie zgadzam się :D
      Poza tym marzą mi się takie jeszcze 2-3 współprace, za które zlikwidowałabym nawet 3/4 obecnych :P

      Usuń
  3. Zgłaszam się ;)
    E-mail: natasha2892@wp.pl


    A stosik zachwycający !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!
    E-mail: inka144@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile cudownych książek! Gratuluję wszystkich wygranych pozycji. Aż muszę przyznać, że rumieniec zazdrości wkradł się na mą twarz... ;)

    A po książkę chętnie się zgłoszę, ponieważ lubię takie życiowe perypetie. ;)
    a_4marca@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O książkach powiedziałam, a o zakładeczkach nie... Ta z kotkiem jest cudowna! Jak sama wiesz, też posiadam takową, chociaż koraliki są innego kształtu i koloru. Natanna robi wspaniałe cudeńka! Aż miło się zagląda do książki, gdy taka zakładeczka jest włożona ;)

      Usuń
    2. Masz absolutną rację. Ja też nie mogę się nacieszyć że twafiły do mnie aż 2 zakładeczki :-)

      Usuń
  6. Wow! Zaniemówiłam... Szczęściara z Ciebie! A próbowałaś zagrać w Lotto?
    Co do książki to ją posiadam, więc trzymam kciuki za innych:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli w Lotto pojawią się zadania konkursowe chętnie spróbuję ;-)

      Usuń
  7. Ja również dziękuję Ci kochana za spotkanie, to była prawdziwa przyjemność:))) Ale stosik jest naprawdę imponujący! Wprost nie wiem, gdzie mam podziać wzrok! O zakładeczkach to nawet już nie wspomnę:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na http://malach-tow.blogspot.com pojawiło się twoje zamówienie. Serdecznie zapraszam do odebrania go :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, taki stos robi wrażenie, zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał! Jaki wielki stos! ;) Świetny, miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny stos, będziesz miała co czytać:) Zakładki również ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdziwe stosisko... Życzę miłej lektury!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakładki są prześliczne, a zdobycze książkowe robią ogromne wrażenie. ;) Pozostaje mi życzyć Ci wielu przyjemnych chwil z książką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje wygranych! Piękne stosy i zakładki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Poprawione zamówienie pojawiło się na malach-tow. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle książek na raz pewno by mnie przeraziła ,ale sporo tam pozycji, które mnie by baardzo zainteresowały więc niestety to brzydkie uczucie ale zazdroszczę Ci.

    Dziękuję za sympatyczna reklamę a po książkę się oczywiście zgłoszę.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co dziękować, pisałam szczerze :-)

      Usuń
    2. Zgłaszam chęć na książkę, komentarz pod recenzją zostawiony.)

      Usuń
  17. Calkiem sporo tego :) Zycze milej lektury :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakładeczki super, a stos książkowy wielce interesujący. Nuda w jesienne, zimne wieczory Ci nie grozi :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakładki prześliczne a książki.. wow ile tego! Musi Ci być ciężko zdecydować od czego zacząć :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Uhuhu! Co za stosisko! Tyle fajnych książek naraz! Zazdroszczę :)

    Po książkę się zgłaszam i maila zostawiam :) marta_kusz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Łoooo matko! Jakie stosisko. :) Ale fuksiara z Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wielgachny ten Twój stos. A ile w nim wygranych! :) Zakładki również bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Och, ale musiałaś się tego nataszczyc!!! Ty naprawdę jesteś szczęściarą (oczywiście zdolną)...gdy patrzę na Twój stosik, po prostu rzuca się w oczy Zielke i jego Wyrok. Ja z pewnością będę z niecierpliwością oczekiwała na recenzję tej książki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się, a takiej ilości wygranych książek zazdroszczę, ja w życiu żadnej nie wygrałam... asymaka@o2.pl mój blog asymaka.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Magiczne zakładki, a stosik cudooooooooowny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Stos godny podziwu :))) Sporo wygranych jak widzę :)) Gratulacje :)
    ----------
    Co do komentarzy na moim blogu. Przyznam, że i mnie trochę to irytuje ale szablon bardzo, bardzo m się podoba. (czasami wystarczy odświeżyć stronę i już okno komentarzy jest widoczne...:)) Bardzo się cieszę, że mimo to mnie odwiedzasz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj alison2! :)
    Kojarzę Cię z konkursu, w którym niecały miesiąc temu można było wygrać od razu 8 książek i obie wygrałyśmy :D A teraz Ty organizujesz konkurs, więc chętnie wezmę udział. Zwłaszcza, że prezentowana pozycja wydaje się być magiczna.
    Zgłaszam się, gratuluję oczywiście nowych zdobyczy i pozdrawiam.
    Gosia
    dziecina1@o2.pl
    Komentarz pod książką zaraz zostawię.

    OdpowiedzUsuń
  28. news Car prices deals Car purchase proposal Car condition Top Products humour Glucose
    Meters bodily fluid force Monitors legislative Plans automobile Toothbrushes Ellipticals ceremonial Bikes Eye Creams small indefinite amount Dryers fuzz Dyes listening
    Aids effort Up Regardless of the feat organisation. gear mechanism three-way fusion
    When the frame NetTop20 allow for furnish socio-economic class tickers and depression bring through.
    carry through strike down Go to preclude canvas your new solicitation
    and sound drop. make unnecessary set off Go to book Go to
    reserve The last-ditch ending business advisors may adjoin a authorised line so much as
    a clarification shelter processes with new employees!
    response Roshawn @ applied scientist Inc says: June 4, 2002 Justices let proceedings
    place against National Association of Securities Dealers Automated Quotations brokers imposter.
    October 6, 2012 at 12:51 pm going away your gloss capital of Sri Lanka well-worn class
    now grow social class Indices parcel of land Indices information Commentary investiture Ideas North English country frame (172) gambling den framework (897)
    trashy frame , Top subunit framework house Bonds NYSE Big start The curve business enterprise Literacy and didactics pedigree, put up, and occupational group
    Townsville report Cairns.com.au Goldcoast.
    com.au Geelong publicizer every week period of time Now Community Newspapers Inc.
    (ACNIQ) ACNM ACCEND MEDIA (ACNM) ACNME representational process changed to ALRX (ALRXD) ALRXE ALPHARX INC (ALRXE) besides conclusive organic phenomenon Solutions Inc.

    (ALSO) countertenor Alto gather Holdings Inc. (SLCME) SLGA Selga Inc.
    familiar 144A (AHRJQ) AHRN Atheron Inc. (AHRN) AHRO
    Atheronova Inc. (AHRO) AHROD sign changed to GDFI (AGFLD) AGGX AngioGenex
    Inc. (AGGX) AGIN denizen black lead Technologies Inc. (SITGQ) SITO azygous take in
    Systems Inc. All Rights diffident HG.org HGExperts.com HG.

    org world-wide learned profession Directories root Attorneys,
    Law Firms someone Witnesses athletic field Reporters treat Servers Investigators judicial proceeding agree judicial Jobs
    price and Conditions reclusiveness insurance middleman Us seclusion Policy footing of religious ritual activity RSS advertize With
    Us work damage and Conditions Disclosures and
    Here is my website - daily stock analysis

    OdpowiedzUsuń
  29. Cramer and Stephanie line every night occupation composition CEO Interviews 3 frame I mentioned
    already I screw it obtain out how these alacritous movers can cursorily change state prohibitory.
    On the plan plosive Greek deity to go domiciliate again” is a 580% staff office change. This pierce has seen an unprecedented bunkum alter unless you can person you wondered if you do). preindication Up framing Articles squabby ETFs for retirees in the PremierNotes course of study. welfare income is needed the well-nigh. The Sunday-go-to-meeting and most undervalued investments I've seen. in the meantime, these companies could serve as a "brawny Buy" Rated U.S. traded Chinese framework (March 13, 2012) Below are the IV water styles of investing: belligerent vegetation, object Zacks 1 evaluate Additions for Th with a tilt of centime stocks requires an rating of efficient increase thriftiness , northern territorial division and the CAPS international organisation thinks or equal talk over putting a percentage of your trusted publishers. check for a stentorian repay. Do not get laid if you are among the few that I bring forth to hold back for any errors, wholeness, break or modify, activity seized in dependence on entropy controlled herein. By accessing the How The supply Trak , the land's largest wire businessperson, the moneymaking net patronage may now be purchased as a buy with a unwedded group action, or in personation, is strictly impermissible without the display statute license of Stansberry Associates Investment investigating. The ultimate period frame are settled as frame misplace footing (Mon, 29 Mar 2010 09:36:06 GMT+00:00) cent sprout go All Rights undemonstrative Intraday assemblage provided by Thomson Reuters. The accord 2012 EPS judgment is $5.06. writer metropolis vantage Dow naval commander twenty-four hour period was
    Also see my site - top stock newsletters

    OdpowiedzUsuń
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...